Salaliitto

Leikin ohjeet

Yksi leikkijöistä on arvaaja, ja hän menee kuulomatkan ulkopuolelle. Muut ovat piirissä ja valitsevat keskuudestaan leikinjohtajan. Johtaja aloittaa jonkin liikkeen tekemisen ja muut matkivat häntä. Kun leikinjohtaja vaihtaa liikettä, muutkin vaihtavat. Arvaaja menee piirin keskelle ja yrittää saada selville kuka on leikinjohtaja. Muut varovat paljastamasta katseellaan häntä. Kun arvaaja löytää leikinjohtajan, joku toinen ryhtyy arvaajaksi.

Lisätietoja

Ei lähikontaktia

Ilmoittaja

MLL

Kategoriat

  • 7-12 -vuotiaille
  • Yli 12-vuotiaille
  • Kaikenikäisille
  • Ryhmäleikki
  • Hoksaamisleikit
  • Liikuntaleikit
  • Ulkoleikit
  • Alle 5 minuuttia
  • 5-15 minuuttia
  • pieni sisätila (esim. luokka)
  • iso sisätila (esim. liikuntasali)
  • pieni ulkotila