Lapset ovat kaupan leluja. Aikuinen on kaupan omistaja. Seinä on lelukaupan "hylly" Lapset menevät riviin seinää vasten niin että kasvot ovat aikuiseen päin. Leikin alussa lapset päättävät mikä lelu he ovat eivätkä kerro sitä muille. Kaupan omistaja laittaa lelut hyvin hyllylle, menee kaupan "ovelle" ja lukitsee sen. Kaupan omistaja menee omaan kotiinsa nukkumaan. Yön aikana kun kaupan omistaja on nukkumassa lelut heräävät henkiin ja lähtevät liikkumaan niin eteenpäin kuin lelu liikkuisi (esim. Niko valitsee lelukseen junan ja nyt hänen pitää liikkua eteenpäin niin kuin juna liikkuisi). Aamun tullen kaupan omistaja herää ja tulee takaisin kaupalle. Lelut pysähtyvät paikoilleen ja kaupan omistaja ihmettelee mitä on oikein tapahtunut. Kaupan omistaja laittaa lelut takaisin hyllyyn. Leikin lopuksi jokaiselta lapselta kysytään mikä lelu oli ja halutessaan näyttämään miten liikkui.
Leikin ideana on saada lasten mielikuvitus liikkumaan, lapset pääsevät kehittämään akrobaattisia taitojaan ja leikin lopussa lapsi pääsee opettelemaan oman vuoron odottamista.